mandag den 18. februar 2008

yes! jeg er færdig og lidt klogere end før

Det har været sjovt og givende - spændende ord kan komme ud af min mund uden jeg aner det! f.eks flickr som ikke har noget med svenske piger at gøre. MP3 er nu bare sejt - og måske - ifølge yngre folk endda bedre end en iPod. Den skal jeg nok få meget glæde af.
I udlånet synes jeg det er rart at kunne flere af de "moderne" ord og også vide lidt om hvad der gemmer sig bag dem.
Det at dele et dokument via google-docs tiltaler mig meget. Især her op til klubbens genralforsmaling kunne vi TR'r ha stor hjælp af det. Andre arbejdsgrupper må på samme måde kunne udnytte denne teknik.
Wiki kan jeg også hygge mig med - og bruge til hjælp i hverdagen
Jeg synes arbejdsgruppen bag de 23 ting har gjort det godt - og fortjener en tak for at ha' ført os ind i 2.0 teknologierne.

1 kommentar:

Ann Marie sagde ...

Hej Karinje

Tak for kollegial støtte.
Vi gennemførte. Ret sejt.

Ann Marie